كاتاليست و سرويس آن كاتاليست و سرويس آن .

كاتاليست و سرويس آن

دفاتر پلمپ

​ دفاتر پلمپ

دفاتر پلمپ
 وجود پلمپ دفاتر مطابق ماده 6 قانون تجارت براي همه اشخاص حقيقي و حقوقي بعد از ثبت براي اظهار هزينه ها و درآمدهاي خود ضروري و الزامي مي باشد. در ادامه به پيگيري دفاتر پلمپ ، سير مراحل آن و هزينه دفاتر پلمپ و ديگر مسائل در اين خصوص اشاره خواهيم كرد.

سير مراحل دفترهاي پلمپ در پايتخت ثبت

شروع كار ← انعقاد قرارداد ← تحويل كار به كارشناس ← تماس با مشتري جهت معرفي كارشناس مربوطه ←
تحويل مدارك مورد نياز ← وارا اطلاعات در سامانه ثبت ← ذخيره كردن شماره پيگيري در word ← گرفتن
پرينت از رسيد پذيرش و اظهار نامه ← ارسال اظهارنامه و رسيد پذيرش براي مشتري جهت امضا و مهر شركت
چك كردن تسويه پلمپ از حسابداري براي ارسال پست ← ضميمه كردن يك نسخه رسيد و يك نسخه روزنامه
رسمي شركت داخل پاكت ← چسباندن رسيد پذيرش دژي پاكت پستي ← چك كردن روزانه آن در سامانه اطلاع
دادن به حسابداري براي پرداخت هزينه ← چك كردن روزانه سامانه تا مرحله ( مرسوله تحويل گيرنده شده است )← پايان كار

نحوه تكميل كردن دفاتر پلمپ

همان كه كه مستحضريد در اين دفاتر بايد تمام درآمدها و هزينه‌هايي كه يك شركت در تمام طول سال انجام مي دهد را ثبت كرد.
نحوه پر كردن اطلاعات از اين جهت حائز اهميت است كه بايد مورد تاييد ماموران اداره ثبت قرار بگيرد.
پس نحوه پر كردن دفاتر بايد مطالبق با قوانين گفته شده باشد تا منجر به رد دفاتر پلمپ توسط ماموران نشود.
در صورت رد دفاتر همان طور كه جلو تر توضيح خواهيم داد جرايمي را به همراه دارد.
پس قوانين تصويب شده را به خوبي مطالعه كرده و طبق آن به تكميل دفاتر بپردازيد.
براي دريافت راهنمايي مي توانيد روي ما حساب كنيد.

پلمپ دفاتر
در حقيقت دفاتر پلمپ مكان ورود اطلاعات مرتبط با عملكرد مالي شركت ها هستند.

اين دفاتر مربوط به هر شركت داراي ليستي از تمامي هزينه ها و درآمدهاي شركت هستند كه همين نيز ملاك محاسبه ماليات براي اشخاص حقيقي يا حقوقي مي باشد و نظر به قوانين مالياتي كشور، هر فرد بايستي ۲۵% از سود خالص سالانه اش را تحت عنوان ماليات پرداخت كند.

پلمپ دفاتر يك امر اجباري است و حتي در صورتي كه در پايان سال مالي، دفاتر سفيد باشند يا به عبارتي شركت هيچگونه فعاليت اقتصادي نداشته باشد بايست تحويل داده شده و بررسي گردند.

پيگيري دفاتر پلمپ
به سامانه اداره ثبت شركت ها به آدرس irsherkat.ssaa.ir ( بخش پيگيري) مراجعه كرده و مراحل اينترنتي آنرا طي كنيد.

جهت كسب اطلاعات بيشتر با ثبت پايتخت تماس حاصل نماييد.

مجموعه پايتخت ثبت در خصوص امور دريافت كد اقتصادي و كارت بازرگاني، ثبت شركت و ساير خدمات

آماده خدمتگذاري به شما متقاضيان گرامي مي باشد.​

جريمه عدم دريافت دفاتر

از اقدامات مهمي كه هر شركتي لازم است انجام دهد دريافت دفاتر پلمپ است.
اين دفاتر به سه شكل 100،50 و 150 برگه وجود دارد
و هر شركت متناسب با تعداد فعاليت و معاملاتي كه انجام مي دهد
يكي از آنها را انتخاب مي كند.
براي مثال شركتي كه روزانه تعداد معاملات زيادي را انجام مي دهد
بايد يك دفتر 150 برگ را انتخاب كند كه نياز به درخواست مجدد و پرداخت هزينه نباشد.
پايتخت ثبت نحوه و مدارك لازم براي دريافت اين دفاتر را شرح داده است.
سالانه اين دفاتر بايد در اختيار اداره ماليات قرار گيرد.
حتي اگر شركت در طول سال هيچ گونه فعاليتي نداشته باشد باز هم بايد اين كار انجام شود.
در صورت عدم تحويل دفاتر پلمپ به اداره ماليات و رد شدن
آن توسط مامور اداره ماليات شركت بايد به ترتيب 20 و 10 درصد
از ماليات را به عنوان جريمه پرداخت كند.

مدارك مورد نياز

تصوير تمامي شناسنامه و كارت ملي برابر اصل در ” دفترخانه اسناد رسمي يا توسط وكيل قانوني شركت ” همگي اعضاي موسسه
آگهي تاسيس يا تغييرات
مهر شركت

هزينه دفاتر پلمپ 
هزينه پلمپ مي شود بصورت اينترنتي و از طريق سامانه ثبت شركت ها پرداخت گردد .
يكي ازاين هها، وجه مربوط به ارسال مدارك به اداره ثبت شركت ها از طريق پست مي باشد.
هزينه ديگر مربوط به خود دفترها و هزينه ارسال آن براي متقاضيان مي باشد .
اين دفاتر ماليالياتي كه شامل دفاتر كل و روزنامه هستند
مطابق با كاركردشان مي توانند 50، 100 و يا 150 برگ باشند
كه براي هر كدام نياز به بررسي توسط كارشناسان و سپس تعيين اين هزينه است.
در دفتر روزنامه هزينه هاي روزانه و در دفتر كل هزينه ها و درآمد فصلي به ثبت مي رسد
كه بهتر است براي دقت بيشتر ثبت اين امور را به حسابداري شركتتان بسپاريد.

محاسبه سود خالص
سود خالص هر فرد يا شركتي حاصل تفريق ميزان درآمدها و هزينه هاي كل مي باشد كه همه اين هزينه ها و درآمدها درون دفاتر پلمپ به ثبت خواهند رسيد.

زمان اقدام براي اخذ دفاتر
به خاطر داشته باشيد زمان اقدام براي درخواست دفاتر پلمپ تنها يك الي دو ماه قبل از شروع سال مالياتي جديد است در غير اين صورت عواقبي را براي شما به همراه دارد.
اين دفاتر يك روزه آماده مي شوند اما به مدت يك ماه طول مي كشد تا از طريق پست به دست شما برسد.

دلايل رد پلمپ

استفاده از دفاتر سال هاي قبل
ورود اطلاعاتي كه حقيقي و واقعي نباشند
عدم ثبت فعاليت هاي شعبه هاي ديگر شركت
وجود صفحات بيش از حد سفيد
ثبت يك يا چند فعاليت
تراشيدن، پاك يا محو كردن و يا مخدوش كردن مندرجات
چنانچه دفاتر از پلمپ خارج شده و فاقد يك يا چند برگ باشد

مجموعه پايتخت ثبت در خصوص امور دريافت كد اقتصادي ، كارت بازرگاني، ثبت تغييرات ، ثبت برند، رتبه بندي و ساير خدمات

آماده خدمتگذاري به شما متقاضيان گرامي مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۱۵:۲۸ توسط:مريم موضوع: نظرات (0)

ثبت تغييرات

​  ثبت تغييرات
در اين بخش به نحوه ثبت تغييرات شركت و هزينه ثبت تغييرات و مطالبي از اين خصوص خواهيم پرداخت.

ثبت تغييرات
انجام هر گونه تغييرات در شركتي كه قبلا به ثبت قانوني رسيده است اعم از:
تغيير نام شركت، تغيير موضوع فعاليت، تغيير نشاني، افزايش يا كاهش سهام يا سرمايه،
تبديل سهام به بي نام و با نام، افزايش يا كاهش سهام يا سرمايه، تغيير در تعداد مديران
شركت، تغيير در حقوق نوع خاصي از سهام، تمديد هيئت مديره بازرسين،
ورود و خروج در مسئوليت محدود، تغيير تابعيت شركت، اصلاحات ماده اساسنامه از جمله:
حق امضا، تعداد اعضاي هيئت مديره، تصويب اساسنامه جديد و…
مي بايست حتما ثبت شده و به اطلاع اداره ي ثبت شركت ها برسد.

تغييراتي كه ممكن است براي شركت نياز باشد
تغيير در نشاني و محل استقرار شركت
تغييراتي در بندهاي اساسنامه شركت و يا در شيوه اجرايي اساسنامه آن
تغيير در اسم منتخب شركت
تغيير در مقدار سرمايه شركت عموما مي تواند تغييرات افزايش سرمايه شركت و يا كاهش سرمايه شركت باشد.
تغيير در حوزه فعاليت شركت
تغيير قالب ثبتي شركت: مثلا اگر شركت را در قالب مسئوليت محدود به ثبت رسانده ايد، اكنون بعد از گذشت مدتي به علت محدوديت هايي كه اين قالب ثبتي به همراه دارد تصميم داريد آن را به شركت سهامي خاص تبديل كنيد.
تغيير در مدت فعاليت شركت و يا تمديد نمودن آن به اين معني كه هنگام به اتمام رسيدن اعتبار مجوز شركت، به تمديد آن بايد پرداخت و يا تصميم به انحلال آن گرفت و مدت اعتبار آن را كاهش داد.
تغيير در نام اعضاي هيئت مديره 

02188174757

تشكيل دادن مجمع عمومي معمولي

در تصميمات گوناگوني كه براي ثبت تغييرات شركت ها موجود است،
وظايف مجامع عمومي عادي در مقايسه با مجمع هاي عمومي ديگر داراي اهميت فراواني مي باشد.
اين مجمع عمومي بر اساس اساسنامه، سالانه يك مرتبه تشكيل مي
و موعد برگزاري آن نيز حتما بايستي در اساسنامه به علت حضور يافتن سهامداران قيد گردد.
در حقيقت منظور از مجمع عمومي عادي شركت، تصميماتي جمعي مي باشد كه به وسيله مديران شركت اتخاذ مي گردد
و در آن شيوه به انجام رساندن امور به اطلاع و تاييد شركا مي رسد.
به همين منظور بايستي مجمع عمومي عادي تشكيل بشود تا سهامداران فرصت اظهار نظر پيدا كنند. 

نحوه ثبت تغييرات شركت
نحوه ثبت تغييرات شركت به صورت زير مي باشد:
تنظيم نمودن يك صورت جلسه كه امضاي تمامي شركا را در خود دارا باشد.
-رجوع كردن به پايگاه اينترنتي اداره ثبت شركت ها به آدرس irsherkat.ssaa.ir
-بارگذاري مدارك خواسته شده در پايگاه اينترنتي مذكور
-فرستادن مدارك بصورت پستي به اداره ثبت شركت ها
-مراجعه نمودن به اداره ثبت شركت ها و تاديه هزينه هاي قانوني مقرر شده
براي اخذ آگهي تغييرات تاديه هزينه ي روزنامه رسمي
-صادر شدن آگهي

نكات مهم ثبتي
براي انجام تغييرات نقل و انتقال، حتما بعد از تنظيم صورتجلسه بايد سهامداران كساني كه انتقال دهنده وانتقال گيرنده هستند
به دارايي منطقه اي كه شركت در آن واقع شده است مراجعه نمايند و در خواست گواهي نقل و انتقال كنند.
چنانچه كار بدون گواهي نقل و انتقال به اداره ثبت اسناد كشور پست شود
از سوي كارشناس اداره برگشت مي خورد.
اين صورتجلسه در مجمع عمومي فوق العاده تنظيم مي شود
و براي نگارش اين صورتجلسه به ليست آخرين سهامداران احتياج است.
اصلاح ماده اساسنامه: هرگونه تغييرات در مفاد اساسنامه اصلاح ماده اساسنامه ناميده ميشود.
اگر يكنفر اصلاح ماده اساسنامه (حق امضا-تعداد اعضاي هيئت مديره) داشته باشد
حتما مي بايست قبل از صورتجلسه هيئت مديره تنظيم شود زيرا صورتجلسه هيئت مديره بر اساس اصلاح ماده اساسنامه تنظيم ميشود.
اين صورتجلسه در مجمع عمومي عادي به طور فوق العاده تنظيم خواهد گرديد.

از طريق تشكيل مجمع عمومي فوق العاده تغييرات را ثبت كنيد

براي تشكيل مجمع عمومي فوق العاده در واقع دارندگان بيش از نيمي از سهام،
حق راي مي يابند و مي توانند در اين جلسه حضور پيدا كنند.
اكثرا در اين جلسات به مسائلي مانند كاهش و افزايش سرمايه شركت،
تغيير در اساسنامه يا انحلال شركت، ايجاد سهام ممتازه، ورود يك يا چند شريك جديد،
تنظيم اساسنامه و ايجاد تغييراتي در بندهاي آن همچون تغيير اسم شركت،
موضوع شركت و غيره پرداخته مي شود و زماني با اين تغييرات موافقت مي شود
كه حدود دو سوم اشخاص نظر يكساني داشته باشند.

هزينه ثبت تغييرات
هزينه ثبت تغييرات ، بستگي به نوع تغييرات دارد.
تنظيم كردن صورت جلسه و ثبت آن در پايگاه اينترنتي و پيگيري تا حصول پيش نويس آگهي
با توجه به سياستهاي قيمت گذاري مراكز ثبتي متفاوت است.
ولي معمولا حدود ۴۵۰ هزار تومان به بالا است.
وجه مربوط به روزنامه رسمي تغييرات شركت نيز در حدود ۸۰ الي ۱۵۰ هزار تومان مي باشد.

هيئت مديره تغييرات را ثبت مي كنند؟
افرادي كه در شركت سهامدار مي باشند بر اساس قوانين موجود،
هيئت مديره نام مي گيرند و رئيس هيئت مديره با راي مستقيم و نظر شفاف اعضا
حداقل براي يك بازه زماني دو ساله انتخاب مي شود.
همچنين هيئت مديره موظف است كه يك فرد را به عنوان رئيس و يك فرد را به عنوان نايب رئيس معين كند.

راه هاي مختلف ثبتي كردن تغييرات يك شركت:

ثبت تغييرات شركت از راه هيئت مديره
ثبت تغييرات شركت از راه تشكيل مجمع عمومي معمولي
ثبت تغييرات شركت از راه تشكيل مجمع عمومي فوق العاده
مدت زمان مورد نياز براي ثبت

پروسه زماني براي ثبت كردن تغييرها براي شركت در حالت عادي و فرآيندي معمولي در حدود 10 روز كاري طول مي كشد و هزينه ثبت تغييرات آن با توجه به تعداد صورت جلسه ها براي شركت هاي گوناگون متفاوت است.

در خصوص امور ثبت شركت، ثبت برند ، تغييرات ثبتي، كارت بازرگاني ، كد اقتصادي، رتبه بندي و ساير خدمات حقوقي و ثبتي، مجموعه ثبت پايتخت همراه و ياري گر شما در تمامي مراحل خواهد بود.

براي اين منظور به صفحات مربوطه مراجعه نموده و مطالب را با دقت مطالعه كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۰۹:۵۷ توسط:مريم موضوع: نظرات (0)

ثبت برند

​  ثبت برند

ثبت برند
ثبت برند تجاري با توجه به قوانين هر مكاني شرايط و محدوديت هاي خاص خودش را دارد. ثبت علامت در ايران اختياري است غير از مواردي كه دولت آن را الزامي كرده است. با اين حال بخاطر مزيت هاي ثبت نمودن برند، اغلب تجار و شركت هاي تجاري به ثبت علائم خود اقدام مي كنند. اين بخش از مطالب پايتخت ثبت به مبحث استعلام ثبت برند ، هزينه ثبت برند و ساير موارد مربوط و مهم خواهد پرداخت.

​برند
تعريف برند از ديدگاه هاي مختلف، متفاوت است. اما در تمامي آن ها مفهوم ايجاد اعتماد مشخص است.
در نگاه اقتصادي تعريف برند به اين صورت است كه:
برند براي حسابدارها و مديران مالي بخشي از دارايي‌ هاي نامشهود سازمان مي باشد
و در ترازنامه ظاهر مي ‌شود و وقت قيمت گذاري كسب و كار، مورد توجه قرار مي ‌گيرد.
در نگاه هويتي به تعريف برند؛ برند بخشي از هويت كل سازمان را تشكيل مي دهد.
از اين منظر سازمان مي‌كوشد طبق تعريفي كه از هويت خود دارد، برندي متناسب با آن را بوجود آورده و گسترش بخشد.
از نگاه مصرف كننده؛ او با ديدن و شنيدن نشانه‌هاي مرتبط با آن چيزهايي برايش تداعي مي‌ گردد.

استعلام ثبت برند
از مهمترين مراحل و ملزومات آن استعلام قبل از ثبت است.
در استعلام ثبت برند ميزان درصد تاييد علامت مورد نظر و اسامي،
طرح ها و شكل هاي برندهايي كه قبلا به ثبت رسيده به همراه نوع كالا يا خدمات و طبقه ي ثبت شده در آن بررسي مي گردد.
همچنين اين كار باعث صرفه جويي در زمان و هزينه به دليل عدم رد برند مي شود.
در اين مورد نبايد عناوين انتخابي عام و توصيفي باشند؛ خلاف نظم عمومي و اخلاق و گمراه كننده نباشد،
از نظر خصوصيات و شرايط جغرافيايي مراكز تجاري و عموم را گمراه نكند و…
در برندها تاريخ تقاضاي ثبت از موارد مهم به حساب مي آيد،
چرا كه در ثبت برند فردي كه تاريخ تقاضاي آن ارجعيت داشته باشد اجازه ي به ثبت رساندن برند به او داده خواهد شد.
قوانين و ملزومات بسياري در خصوص ثبت موفق يك برند وجود دارد.​

مراحل انجام ثبت برند
قرارداد ← درج اطلاعات در فايل اكسل ← تماس با متقاضي به جهت معرفي ← اخذ مدارك از متقاضي ←
ثبت اطلاعات در پايگاه اينترنتي ← گرفتن امضا از متقاضي براي تاييد حساب كاربري ← بررسي اظهارنامه توسط چهار كارشناس ←
اگر اخطار تشابه دريافت گردد ، به گرفتن نام جديد ار متقاضي و تهيه اظهارنامه مجدد نياز است ←
به غير از اخطار تشابه بقيه ي اخطار ها تا ۳۰ روز پس از تاريخ اخطار بايد رفع اخطار گردد.
در صورت عدم رفع اخطار پس از ۳۰ روز ميشود در سامانه يك بار استمهال زد ←
در صورت تاييد چهار كارشناس، پيش نويس آگهي صورت مي گيرد ←

ادامه مراحل

مراجعه حضوري به اداره به همراه متقاضي براي تشكيل پرونده ←
وجه تاديه روزنامه اول از تاريخ پيش نويس آگهي ۱ الي ۳۰ روز فرصت
براي پرداخت روزنامه اول مي باشد.
در صورت عدم تاديه وجه روزنامه پس از ۲ روز مي شود در سامانه يك بار استمهال زد.
← حق الثبت ← پرداخت روزنامه دوم ۱۰ روز پس از تاريخ پرداخت حق الثبت مراجعه
حضوري به اداره به همراه مشتري جهت گرفتن سند←
تحويل سند به حسابداري جهت تسويه ← اتمام كار ثبت برند

مدارك مورد نياز
مدارك لازم براي برند شركتي :

كپي شناسنامه و كارت ملي برابر اصل همه اعضا
نمونه علامت درخواستي 10 عدد ( 6 در 6 سانت )
روزنامه ثبتي يا آگهي روزنامه تغييرات شركت برابر اصل
مجوز كسب يا پروانه بهره برداري يا مجوز ساخت يا جواز تاسيس جوايز صنايع
اگر حرفي لاتين باشد كارت بازرگاني الزامي مي باشد

مدارك لازم براي برند شخصي :

تصوير برابر اصل تمامي صفحات شناسنامه و كارت ملي متقاضي
نمونه علامت درخواستي 10 عدد ( 6 در 6 سانت )
جواز كسب يا پروانه بهره برداري يا جواز توليد يا جواز صنايع يا جواز تاسيس برابر اصل
اگر حرفي لاتين باشد كارت بازرگاني الزامي مي باشد

هزينه ثبت برند
پرداختي هاي دولتي و فيش هاي واريزي از جمله: هزينه ثبت اظهارنامه برند مي باشد.
اين وجوه با توجه به حقيقي يا حقوقي بودن آن متغيير است.
همچنين تعداد محصول درخواستي و طبقات مورد تقاضا نيز در ميزان اين هزينه تاثيرگذار است.
هزينه ثبت برند وجوه تاييد اظهارنامه و آگهي نوبت اول و روزنامه رسمي دوم را نيز شامل مي شود.
در اين خصوص و جهت كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد با متخصصان،
مشاوران و وكلاي حقوقي باتجربه ثبت پايتخت تماس حاصل فرماييد.

جعل برند اختصاصي
برند هر شركت مختص به همان شركت است
و تنها آن شركت حق استفاده و به كار گيري آن را دارد و شركت هاي ديگر اين اجازه را ندارند.
فعاليت هر شركت از طريق برند آن قابل تشخيص است.
اگر كسي چه بدون دانش قبلي چه با آگاهي كامل اقدام به جعل و كپي برند ديگر شركت ها بپردازد،
پيگرد قانوني براي او به همراه دارد.
زيرا كار او، منجر به خسارت و غرامتي جبران ناپذير براي شركت به همراه دارد.
مجازاتي كه چنين شخصي بايد انتظار آن را داشته باشد
علاوه بر جبران و پرداخت غرامت هاي به وجود آمده به سه ماه الي دو سال محكوم به حبس مي شود.​

چنانچه از متقاضيان ثبت شركت ، ثبت برند ، ثبت تغييرات و ديگر خدمات حقوقي و ثبتي هستيد،
مجموعه ثبت پايتخت همراه و ياري گر شما در تمامي مراحل آن خواهد بود.
براي اين منظور به صفحات لينك شده مراجعه نموده و مطالب را با دقت مطالعه كنيد
سپس با ما تماس بگيريد.
مشاوران، متخصصان و حقوقدانان ثبت پايتخت در خدمت شما خواهند بود.
همواره رضايتمندي شما در اولويت امور ما قرار دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۵۸:۲۵ توسط:مريم موضوع: نظرات (0)

ثبت شركت

​  ثبت شركت
ثبت پايتخت در اين بخش از مطالب خود، مراحل ثبت شركت و هزينه ثبت شركت را عنوان داشته و مورد بررسي قرار مي دهد.​

ثبت شركت
شريك شدن تعدادي از افراد كه براي رسيدن به هدف خاص
در كنار هم جمع شده اند را مي توان معني شركت دانست.
شركت ها خود داراي شخصيت حقوقي هستند.
شايان ذكر است: شركت ها تنها زماني كه به ثبت مي رسند قانون از آن ها حمايت خواهد كرد.
انواع مختلفي از شركت ها وجود دارد: شركت با مسئوليت محدود،
شركت نسبي، شركت غير سهامي، شركت سهامي شركت تعاوني، شركت تضامني و…
در نظر داشته باشيد كه هزينه براي هر يك از موارد بالا متفاوت مي باشد. 

مدارك لازم
-اظهارنامه ( دو نسخه )
-اساسنامه ( دو نسخه )
-كامل كردن فرم تعيين نام به ترتيب اولويت نام هاي پيشنهادي و نيز قبض واريزي.
-اصل گواهي بانكي مبني بر تاديه سرمايه تعهدي كه
حداقل 35 درصد سرمايه است همراه با قبض واريزي.
-اصل مجوز فعاليت از مراجع مربوطه در صورتي كه ثبت موضوع به مجوز نياز داشته باشد.
-كپي برابر اصل مدارك احراز هويت سهامداران، مديران و بازرس ها
-اصل گواهي عدم سو پيشينه هيات مديره، مديرعامل و بازرس ها
-صورت جلسه مجمع عمومي موسسين (دو نسخه)
-صورت جلسه هيات مديره تكميل گرديده (دو نسخه)
-اصل وكالت نامه وكيل دادگستري ( چنان چه ثبت توسط وكيل شركت صورت گرفته شود.)

مراحل ثبت شركت
تكميل فرم موجود در پايگاه اينترنتي اداره كل ثبت شركت ها به نشاني irsherkat.ssaa.ir
در فرم مختص به نام و شخص حقوقي به ترتيب اولويت 5 نام انتخابي درج شود.
_ درج مدت زمان و همچنين موضوع فعاليت و آدرس دقيق و حقيقي شركت و سرمايه شركت.
تعيين سمت و نام شركا و سهام هر كدام.
اگر شركت داراي شعباتي باشد معرفي مشخصات تمامي آن ها.
_ پس از تاييد اطلاعات، بارگذاري اساسنامه و شركت نامه در سايت اينترنتي
_ پس از طي اين مراحل بايد منتظر باشيد تا اداره ثبت از شما بخواهد
مدارك را براي آن ها ارسال نماييد.
_بعد از تاييد مدارك، شماره ثبت به شما ارائه مي گردد.
حال بايد آگهيتان را در روزنامه رسمي به چاپ برسانيد.
قابل ذكر است كه در آگهي مي بايست اطلاعاتي درباره نام شركت،
نوع فعاليت مدت و اطلاعاتي از اين قبيل عنوان شود.

 چنانچه از متقاضيان ثبت برند يا اخذ كد اقتصادي ، اخذ كارت بازرگاني، شركت رتبه دار هستيد، مجموعه ثبت پايتخت همراه و ياري گر شما در تمامي مراحل آن خواهد بود. براي اين منظور بر روي لينك ها كليك فرموده و مطالب ما را با دقت مطالعه نماييد. سپس با ما تماس بگيريد. مشاوران، متخصصان و حقوقدانان ثبت پايتخت در خدمت شما خواهند بود. همواره رضايتمندي شما در اولويت امور ما قرار دارد.

​دو نوع ثبت شركت پر متقاضي در ايران
1 ) شركت با مسئوليت محدود

شركتي است تجاري كه بين دو يا چند شريك تاسيس مي گردد
و مبناي تقسيم سود و با درصد شركت در اين نوع شركتها بر مبناي سهم الشركه مي باشد
تعداد شركا، اين شركت محدوديت ندارد اما حداقل آن دو نفر ميباشد
كه اين دو نفر بايد بالاي ۱۸ سال سن داشته باشند مدارك:
كپي شناسنامه و كارت ملي همه اعضا هيئت مديره و سهامداران
عدم سوء پيشينه همه اعضاي هيئت مديره
نام شركت
آدرس شركت به موضوع شركت
مدت زمان انجام : ۱۰روز كاري​

2 ) ثبت سهامي خاص

شركت سهامي خاص شركتي است بازرگاني و حداقل تعداد سهامداران ۳ نفر و حتما در اين نوع شركت
در بازرس بايد در نظر گرفته شود كه در ابتدا بعد از تاييد نام براي شركت بايد ۳۵ درصد سرمايه اوليه را حساب باز كنند
و نامه بانك دريافت كنند. و بازرسين نبايد با اعضاي هيئت مديره فاميل نسبي باشند
و مبناي تقسيم سود و يا در صد شركت در اين نوع شركت ها بر مبناي سهم بانام و بي نام ميباشد
مدارك : كپي شناسنامه و كارت ملي همه اعضا هيئت مديره و سهامداران و بازرسان –
عدم سوء پيشينه همه اعضاي هيئت مديره و سهامداران و بازرسان – نام شركت –
آدرس شركت – موضوع شركت – فيش ۳۵ در صد سرمايه شركت ( مدت زمان انجام : ۱۰روز كاري )

هزينه ثبت شركت
مراحل ثبت شركت را طي كرده ايد؟ اين هزينه براي هر كدام از انواع شركت ها متفاوت مي باشد.
موارد زيادي نيز بر مبلغ اين هزينه تاثير گذار هستند.
در زير برخي از موارد مهمي كه باعث ايجاد اين تفاوت هزينه ها در ثبت مي شود را عنوان مي داريم:
وجه تعيين نام – وجه پستي – حق الثبت
وجه درج در روزنامه محلي – وجوه پاكت، پوشه و ديگر متعلقات پرونده هزينه روزنامه رسمي كل كشور – هزينه هاي مربوط به پلمپ دفاتر تجاري هزينه جهت تشكيل پرونده مالياتي و دريافت كد اقتصادي  و غيره

شرايط لازم براي ثبت شركت
اين نوع ثبت يكي از اقدامات مهم براي توسعه كسب و كارهاي تجاري مي باشد.
اين كار علاوه بر اينكه براي شناسايي شركت صورت مي گيرد،
جنبه قانوني و حقوقي به شركت مي دهد. ما شرايط لازم براي ثبت را در زير بيان مي كنيم.
1- براي اين منظور حداقل 2 نفر بايد حضور داشته باشند.
2- مدير عامل و اعضاي هيئت مديره نبايد سوء پيشينه داشته باشند.
3- مدير عامل مي تواند از سهامداران شركت نباشد.
4- هرگونه بازاريابي شبكه اي و هرمي ممنوع مي باشد.
5- شركت هاي تجاري بر حسب نوع فعاليت خود به 7 گروه: شركت سهامي،
شركت تعاوني، شركت با مسئوليت محدود، شركت نسبي،
شركت مختلط غير سهامي، شركت مختلط سهامي
شركت تضامني تقسيم مي شوند كه علاوه برنكات بالا،
هر كدام از شركت ها داراي شرايط و اقدامات خاصي براي ثبت مي باشند.

ثبت شركت چه مزايايي دارد؟

براي بهره مندي از مزاياي قبل از اقدام براي ثبت بايد از يك سري نكات و شرايط لازم برخوردار باشيد.
ثبت پايتخت با بهره گيري از دانش و تخصص چندين ساله،
به منظور ياري شما عزيزان، در اين راستا نكات ذيل را تشريح مي كند.
1- امكان عقد قرارداد با موسسات بزرگ خصوصي و دولتي
2- با توجه به اينكه اين ثبت كاملا قانوني است و اسناد و روند كار كاملا مشخص است،
تقسيم درآمد و سود به درستي انجام مي شود و اعتماد كامل وجود دارد.
3- فعاليت تجاري در غالب شركت ريسك و تهديد كمتري دارد و بازدهي فعاليت افزايش مي يابد.
4- دسترسي به سرمايه بيشتر
5- حضور در مناقصات و مزايده ها
6- تجمع چندين فرد متخصص كه اهداف مشخص و واحدي را دنبال مي كنند،
تنها برخي از مزاياي اين موضوع مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۴۹:۰۹ توسط:مريم موضوع: نظرات (0)

نصب كاتاليزور

​ كاتاليزور
كاتاليزور
خريد كاتاليزور جديد را مي توانيد از كاتاليست وان انجام دهيد و براي نصب كاتاليزور به صورت حضوري به آدرس اين مجموعه كه در قسمت تماس با ما ذكر شده مراجعه نماييد.

كاتاليست خودرو ها كه نقش به سزايي در كاهش آلودگي هوا دارند داراي طول عمر نسبتا خوبي هستند و تقريبا 4 سال

يك بار نياز به تعويض پيدا مي كنند. اما ممكن است عواملي موجب زودتر خراب شدن اين قطعه شود.

شما مي توانيد براي صرف وقت كمتر ابتدا به صورت تلفني استعلام موجودي بگيريد و ساعت مراجعه خود را

هماهنگ نماييد.

كاتاليست وان انواع كاتاليست هاي تويوتا ، بنز و بي ام و و …. را با بالاترين كيفيت و كمترين قيمت به فروش

مي رساند.

جلب رضايت مشتريان از اهداف اين مجموعه مي باشد.

​نصب كاتاليزور
نصب اين قطعه نياز به تخصص دارد و بايد توسط افراد با تجربه صورت پذيرد تا زود دچار خرابي نشود و بار هزينه

اضافي را بر گردن دارندگان اتومبيل قرار ندهد. تعميركاران با تجربه ي كاتاليست وان نصب اين قطعه را با سرعت

و دقت تمام انجام مي دهند و تا سالها مي توانيد با خيال آسوده و فارغ از فكر تعويض كاتاليست رانندگي كنيد.

 بخش هاي مختلف كاتاليست از چه موادي تشكيل شده اند؟
كاتاليست ها داراي 3 بخش مي باشند :

هسته مبدل هاي كاتاليست اكثرا داراي ساختار لانه زنبوري هستند و از جنس سراميكي مونوليتي ساخته مي شوند.

لايه اكسيدي به طور معمول از جنس اكسيد آلومينيوم، دي اكسيد سيليكون، دي اكسيد تيتانيوم، يا تركيب سيليكا و

آلومينا در نظر گرفته مي شود.

ماده كاتاليست فلزات گرانبها نظير پالاديوم، راديوم، پلاتين، طلا و كادميوم مي باشند اما صرفه جويي در هزينه ها

سبب مي شود بيشتر از پالاديوم و راديوم به كار گرفته شود.

البته براي كاتاليست هاي خودرو هاي لوكس و گران قيمت از پلاتين و طلا نيز استفاده مي شود. زيرا به كارگيري

اين فلزات سبب كاركرد بهتر اين قطعه مي شود.

 خريد كاتاليزور
اگر اين قطعه به صورتي خراب شود كه قابل تعمير نباشد ناچار به تعويض آن هستيد. اما خريد كاتاليست جديد و با كيفيت

نيز مسئله مهمي است كه نبايد ناديده گرفته شود.

كاتاليست وان انواع كاتاباكس تويوتا ، بي ام و و …. را در مجموعه خود به فروش مي رساند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۴:۳۲ توسط:مريم موضوع: نظرات (0)

خريد كاتاليست

​ كاتاليست
خريد كاتاليست با بهترين كيفيت را از مجموعه بزرگ كاتاليست-وان، براي سلامتي محيط زيست و خودرو خود انتخاب كنيد. ما با مناسب ترين و منصفانه ترين قيمت ها و نيز تعمير كاتاليست انواع خودروهاي داخلي و خارجي آماده خدمت رساني به شما هستيم.

كاتاليست
تهيه يك كاتاليزور به منظور عملكرد درست سيستم كنترل آلايندگي خودرو امري ضروري است و اما در برخي موارد به منظور جلوگيري از صرف هزينه زياد به جاي خريد مي توان راه تعمير آن را در پيش گرفت.

انواع كاتاليزور تمامي خودروهاي خارجي با بالاترين كيفيت و پايين ترين قيمت.

02177888760 

خريد كاتاليست
خريد اين قطعه از مراكز با صلاحيت سبب مي شود از كيفيت كالا سود برده و مجددا دچار مشكل نشويد.

همچنين خريد محصول با كيفيت آسودگي خاطر را به همراه خواهد داشت.

مشاوره جهت كاركرد بهتر اتومبيل هاي لوكس و راهكارهايي براي بالا بردن طول عمر كاتاليزور و ديگر قطعات خودرو

خدمات ما
فروش انواع كاتاليزور خودروهاي داخلي و وارداتي

انجام دياگ خودرو و عيب يابي آن

تعمير كاتاليزور هاي قابل تعمير توسط تعميركاران با تجربه

مشاوره تلفني جهت صرفه جويي در وقت

عوامل خرابي مبدل كاتاليزور
حرارت و دماي بسيار بالا كاهش اثردهي را در پي خواهد داشت.

سمي شدن به وسيله ي مواد خروجي از موتور

خرابي مكانيكي در اثر ضربه هاي خارجي وارده بر مبدل

تعمير كاتاليست
تعمير انواع كاتاليزورهاي خودروهاي داخلي و خارجي در مجموعه ما با بالاترين سرعت و دقت با هدف جلب رضايت مشتريان گرامي صورت مي پذيرد.

بهترين خدمات و همچنين پايين ترين قيمت تعميرات كاتاليزور خودروهاي ايراني و غير ايراني را در اين مجموعه خواهيد يافت.

تعمير كاتاليزور تمامي خودروهاي وارداتي با بالاترين كيفيت و مطابق با انتظارات شما.

از سال 1381 در صنعت خودروسازي ايران؛ قوانين استفاده از كاتاباكس،

كه يكي از مهمترين قطعات كاهنده آلاينده هاي محيطي است با جديت بيشتري پيش گرفته شد.

از آن سال تا كنون استفاده از اين قطعه در هر نوع خودرو داخلي يا خارجي براي دريافت معاينه فني الزامي شد.

اساس كار اين قطعه مهم در خودرو به اين صورت است كه در قسمت پاياني اگزوز قرار داده مي شود و

با انجام واكنش هاي شيميايي خاص و تبديل نمودن گازهاي سمي به گازهاي كم ضرر، خطرات زيست محيطي اين گازها را به حداقل مي رساند.

با خريد يا تعويض كاتاباكس خودرو خود، ميزان آلايندگي خودرو را تا بسيار زيادي كاهش مي دهيد و

به تنفس بهتر اتومبيل خود كمك بسازايي مي كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۳:۵۱ توسط:مريم موضوع: نظرات (0)

سرويس كاتاليزور

​ تعمير كاتاليزور
تعمير كاتاليزور
تعمير كاتاليزور از كارهايي است كه افراد براي صرفه جويي در هزينه ها انجام مي دهند. سرويس كاتاليزور و شست و شوي كاتاليزور از جمله كارهايي است كه در مجموعه بزرگ كاتاليست وان به صورت حرفه اي صورت مي پذيرد.

اكثرا ترجيح مي دهند همان كاتاليست قبلي خود را تعمير كنند تا بخواهند اين قطعه را با قيمت بالا خريداري نمايند.

براي تعمير كاتاليست خودرو تان با كاتاليست وان تماس بگيريد و از خدمات عالي اين مجموعه بهره ببريد.

تعمير كاران مجرب كاتاليست وان تعمير كاتاليزور تويوتا ، پورشه، بي ام و و هيوندا و … را به خوبي انجام مي دهند.

سرويس كاتاليزور
سرويس اين قطعه از كارهايي است كه بايد توسط تعميركاران با تجربه انجام شود تا سبب خرابي ان نشود.

با سرويس اين قطعه تا مدت ها مي توانيد از كاتاليزور قبلي خود استفاده كنيد بدون اينكه هزينه زيادي براي خريد

چه عواملي سبب خرابي كاتاليست مي شوند؟
گرفتگي شبكه هاي كاتاليست رايج ترين نوع خرابي اين قطعه مي باشد. دود حاصل از سوخت بنزين در موتور

اتومبيل نمي تواند از كاتاليزور خارج شود در نتيجه ورود هوا به داخل موتور دچار مشكل مي شود و عملكرد

خودرو به مقدار زيادي افت مي كند.

خراب بودن واشر سرسيلندر سبب ورود روغن و آب به داخل محفظه احتراق مي شود و باعث آسيب به

كاتاليزور مي شود.

افزودن مكمل هاي انژكتور شور يا اكتان بوسترها به باك اتومبيل براي كاتاليزور مضرر است.

خرابي سيستم جرقه زني خودرو نيز سبب خرابي اين قطعه مي شود.

گرماي بيش از حد موتور نيز در خراب شدن كاتاليزور نقش دارد.

ضربه خوردن به كاتاليزور نيز سبب صدمه به پوسته كاتاليزور مي شود.

شست و شوي كاتاليزور
يكي از راه هايي كه سبب بالا رفتن عملكرد كاتاليزور مي شود شست و شوي آن است. شايد خيلي ها تصور كنند

كه اين كار راحتي است و خود تصميم بگيرند كه اين كار را انجام دهند.

اما بايد گفت كه اين كار به ظاهر آسان نيز نياز به تخصص دارد. از انتخاب نوع مواد مصرفي براي شست و شو تا

مقدار مواد مصرف شده و خيلي موارد ديگر در اين كار نياز به تجربه و مهارت دارد.

اگر فكر مي كنيد عملكرد خودرو پايين آمده و نياز به شست و شوي كاتاليست داريد با مراجعه به كاتاليست وان از

خدمات ويژه استفاده كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۳:۱۹ توسط:مريم موضوع: نظرات (0)